Definere kvaliteter af en professionel

By | oktober 29, 2019

I dagens erhvervsklima, vi oplever mere interesse i professionalisme. De sidste fem år leveret mange succeser; men de fleste har været overskygget af et par ikke-etisk adfærd. Nogle mennesker mistet det meste af deres pensionsopsparing, og den amerikanske befolkning kræver et stærkere amerikanske økonomi og en fredelig verden.
Vi har set kvalitet jobmuligheder faldende og behovet for overskud har mange projekter der helt eller delvis afsluttet oversøisk. Mange medarbejdere, der rejser til andre kontorer i USA på grund af manglen på projekter lokalt. Hvis de vælger ikke at rejse, opfordres de til at tage ferie eller risikerer at blive afskediget.
I hårde tider, jeg ser til grundlæggende at hjælpe lige stien. En grundlæggende faktor mere fremherskende i daglig dialog og virksomhed består af definere kvaliteter af en professionel. Nogle definerer en professionel som en person, der betales for en service. Sandt, vi kræver penge til handel. Dog, nogle få betalt ved at gøre ulovlige aktiviteter.
For at forenkle, kan du være eller genkende en professionel, når tre kvaliteter er til stede. Den første kvalitet er troværdighed. Når du møder en person for første gang forbinder du umiddelbart et niveau af tillid med personen og deres service. Hvis personen, der tilfældigvis kommer via en henstilling, så er normalt tillid større. Uanset hvad, ligesom relationer udvikle så gør niveauet af tillid. Mennesker, der omgås hinanden på et højt tillidsniveau vide, hvordan man taler til hinanden og give grunde til den service, de repræsenterer kan være gavnligt. Vide, hvordan man taler til hinanden er mere end manerer. Det er evnen til at motivere hinanden til at skabe positive resultater. Desuden, dit engagement og input i din virksomhed, foreninger, frivillighed, velgørenhedsarbejde og politiske ideer og udtalelser hjælpe med at udvikle tillid. Ikke nødvendigvis fordi to mennesker er enige om et problem men fordi et eller andet sted på denne vej en fælles tillid niveau udvikler sig og fortsætter med at udvikle sig som du dele erfaringer. Når tillid er til stede, vil folk købe fra dig eller anbefale din tjeneste.
For det andet bør man være nyttigt. Ved at være nyttigt, er du hovedsagelig at sætte anden personen i en bedre position. Forhandlingerne er et fantastisk værktøj til at vise din vilje til at hjælpe. En person kan lide at blive behandlet som individ. Vi som mennesker og vores tjenester er ogsÃ¥ robust og forskelligartede for “one size fits all”. Men, være sikker pÃ¥, du forhandle ret. MÃ¥ ikke give et tilbud og service til nogen, medmindre de kan give gyldige grunde til at gøre dette. At sammensætte værdi metriske point (mÃ¥l) for din klient er en fantastisk mÃ¥de at validere værdien af din service. Være tÃ¥lmodig, stille spørgsmÃ¥l til at forstÃ¥, har servicemuligheder og lukke vinder tilbud. At vide hvordan man laver tilbud er afgørende for succes hos en professionel.
Og endelig en professionel skal pleje. Pleje viser et ønske om at få en bedre forståelse af enkeltperson aktuelle scenario og hvilke muligheder der findes for dig. Det er den kvalitet, der siger vi kan individer konkurrere eller ikke, men når en bestemt situation eller omstændighed findes vi er Forenede. Når alle tre kvaliteter af en professionel er til stede, forvente at se ikke kun en professionel, men en, der bliver betalt godt og har et godt afbalanceret liv.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *